Så trött...

Klockan ringde 10 idag skulle testa på afrikanks dans på gymet kl 11.30 men det sket sig ju!
Gick inte upp ur sängen före 14, hahah tröttmössan själv!

Nu blir det street funk istället kl halv sju sen blir det solarieöarna i en kvart;)
Härligt att drömma sig bort till värmen lite ju :)

Pratade med Simon om varför jag är så trött och han sa att jag äter för lite nu när jag tränar!
Så man får väll bli bättre på att äta nu då ;) Åh e man inte så hungrig kan man ju alltid ta en frukt!

Ikväll har jag bestämt mig för att laga pepparbiff med sallad och en sås! Yummy!!
Så tråkigt att laga mat själv bara. I vanliga fall lagar ju Simon middag, jag har fått för mig att jag inte kan. Men egentligen är det så att jag inte tycker om att laga mat för jag är ju rätt duktig :)

En sak som är lite rolig är att det alltid är någon skum kuf på tunnelbanan, i måndags tex var vagnen ganska fullproppad men en 4 sektion var ledig och den sektionen bredvid satt det bara en gubbe! Jag slår mig ner där såklart och efter ett tag börjar han spotta mot mittengången och sen tar han upp handduken som han har i knäet och torkar hela ansiktet därefter säger han något på hans språk! Så fortsatte han hela tiden, samma procedur! Äckligt säger jag!!!

Men som i tisdags då går jag på i Åkeshov efter gymet. När jag kommer in i vagnen så stinker det rök, (cigarettrök alltså) jag tänker inte mer på det och slår mig ner! I sektionen framför sitter en ung kille och sektionen bredvid sitter en utländsk man i 40-50 års åldern som verkar lite småläskig. Han frågar mig vart jag ska, jag svarar bara HEM! Ah vart är hem frågar han då! Då kollar jag bara på honom och skiter i att svara! Det är då jag får syn på fimpen nedanför honom. Han har alltså suttit och rökt en hel cigarett på tunnelbanan utan att någon har sagt något, kl 10.00 på förmiddagen DET ÄR SJUKT!!!!! Jag sitter bara och tänker på vad fega vi är i Sverige och inte vågar säga ifrån! Tänk dom som är allergiska. Han avbryter mitt tänkande genom att fortsätta fråga vart hem är och jag svarar inte såklart! Till slutet säger han högjutt JÄVLA SVENNE SVARA DÅ!!!!!! Jag fortsatte ignornera honom och till slut gick han av en station innan mig, ibland har man tur! Sjuk gubbe säger jag bara!! Det finns så många konstiga människor i vårat samhälle!!

Nej nu är de dags för mig att åka till gymet hoppas jag går in i rätt vagn på tuben, haha!


See ya! Slänger upp en bild från Thai!

 
Bild från Koh Lipe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0