Imorgon kommer min älskling hem ♥

Nu har jag precis ätit mat, blev lite sent efter träningspasset och solningen!
Hade ställt in mig på street funk men han som har den kursen var sjuk så det var salsa istället.
Åh det var så jävla kul!! :D Man fick skaka rumpan lite och svänga på höfterna ;)
Sen sprang jag på bandet i en kvart!
Man mår sååå mycket bättre när man tränar och jag kan inte sluta tänka på resultaten som visar sig snart :D


Imorgan kommer min man hem men eftersom att jag jobbar så ses vi inte förän sent!
Åh vad jag saknar honom!!

Sitter just nu och kollar på en film på 3:an Uptown girls, så bra!
Sen tänkte jag kolla på sveriges värsta bilförare eller vad det heter på nätet. Missade ju de!

Imorgon blir det  gymet, helst vid nio eftersom att jag börjar jobba kl 15. Måste hinna städa lite hemma och så.




Saknar dig så det gör ont älskling ♥





Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0