Äntligen...

Måste bara börja med att skriva att sveriges värsta bilförare var det roligaste jag sett på länge!
Men en sak undrar jag, gör dom sig till eller är dom så där på riktigt!? Haha, kul är det iaf!

Den här veckan jobbar jag bara lunch, börjar 08.30 och slutar ca 16.00. Måste erkänna att det är jävligt skönt men jag föredrar faktiskt kvällar och helger (Då är det ju dricks också) ;) hähä

Idag kom min beställning från Nelly, som jag har väntat.
Brukar vanligtvis ta 3 dagar men de va något strul, blablabla.
Men nu har jag det iaf så ska inte klaga =P

Här är skorna!

LOOve them!





Beställde den här snygga tubklänningen också!




Leggings!



Och till sist en tunika!





Vad tycks!? Själv är jag helt frälst i dom rosa skorna!
Vet ni vad Simon sa!? - Dom va porriga!
Haha killar asså!

Nej nu ska jag kolla på efterlyst och fundera över var jag ska få plats med alla skor, för nu är det överfullt i min skogarderob!

Byebye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0