Middagsbesök!

Imorse vaknade jag av att älskling ringde.
Jag hade sagt åt han att ringa så jag kommer orka upp till jobbet imorn!
Inte jobbat sen 19e dec så man har ju inte rätta dygnsrytmen direkt =P haha.

Ja, vad gjorde jag när jag vaknat. Jag gick ut å gick i nästan en timme sen gjorde jag frukost, hängde upp gardiner, diskade, städade. Ja ni vet sånt där hemmgöra som behövs :P

Mamma och Jörgen var här på middag idag, supermysigt!
Jag och Simon bjöd på älgfärsbiffar, mummmmms ♥
Inte ätit de sen jag var i Åre förra året så det var verkligen dags nu!

Imorgon är det jobb igen, saknat att jobba faktiskt!
Mest saknar jag människorna där!
Får se om man kommer upp imorn bara, jag är ju inte ofta uppe med tuppen om man säger så :O

Nej nu ska jag ha lite "hemmaspakväll" pojken sover ändå i soffan, kuuuul!!

Lägger upp en bild på min man också bara för att jag är så kääär! ♥





Seeeyah!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gud vilken fiiin hårfärg du har, färgar du??

2010-03-10 @ 21:52:42
URL: http://sazzysot.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag färgar :) Kommer inte riktigt ihåg vad den hette bara :P

2010-03-10 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0