På bättringsvägen :)

Nu känner jag mig lite piggare än sist, men gick till doktorn idag igen pga andningen.                                       
Jag har ju astma, och nu luftrörsinfektionen som strax e borta. Det enda svaret jag fick var: Sluta röka!!
Jag har aldrig haft viljan till att sluta men nu har man ju en anledning, kul att vara 30 och ha kol liksom! No way!!
Jag köpte nån spray med nikotin på apoteket så får se hur den funkar!

Idag så mår jag iaf mkt bättre så ska faktiskt till jobbet :)                                                                             
Ska bli skönt att slippa ligga hemma och dega!                                                                                            
Men jag får inte anstränga mig på några dagar så min träning får vänta ett tag till!

Nu ringde Bella so talk to u later! mwwwwwah♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du är piggare nu! Far min kämpar med rökningen och försöker sluta han också. Snuset slutade han med i våras men det är inte så lätt. Kämpa på och ta hand om dig!



Kram,



Malin

2009-09-07 @ 22:00:16
URL: http://skruttungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0