Nu e jag tillbaka!

Helt allvarligt så har jag nog förträngt för mig själv att jag har min lilla blogg, jobbat mkt å ja, när man vart ledig så har man ju velat vara med vännerna ;)
Men nu ska jag försöka skriva lite oftare!

Den här veckan har inte vart nå vidare, blev sjuk i söndags natt och imorse vaknade jag av att jag inte kunde andas :/
Gick till doktorn å han gav mig massa medicin, hade tydligen luftvägs inflammation eller va de hette :S
Inge kul iaf :/

Som tur är har jag min snälla mamma som tar hand om mig!! 




                        

De var allt för nu, hörs snart! mwaaah!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Kul att du tittade in hos mig! Jag har kollat här lite då och då för att se om det har hänt något nytt. Jag hoppas att du blir frisk snabbt och skönt med mamma som kan ta hand om dig! Hälsa alla!



Kramar!!!

2009-09-02 @ 19:53:23
URL: http://skruttungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0