Det snööööar :D

Nu är jag hemma från gymmet, hade ingen motivation för fem öre men det fick en att glömma röksuget iaf :D
Det jobbigaste med att sluta just nu är nog att Micke slutar snusa samtidigt, man är ju inte direkt på bra humör!!
Men hoppas att vi ska vara någorlunda snälla mot varandra iaf! hha


Det snöar jättemkt ute just nu :D Det har ju inte snöat här på ett tag så man blir skitglad :D
Jag skulle kunna göra vad som helst för att vara ledig imorgon, vem vill inte åka i nysnö liksom ;)
Den här månaden är det bara jobb, jobb och jobb som gäller men det är ändå postivt för då kan man träna istället för att gå ut och parta! Det enda negativa med att jobba så mkt är att man inte har så mkt tid över att åka skidor!

Kolla vad mkt snö det kommit :D


Nej nu ska jag försöka sova, har gjort flätor så att håret är lockigt imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vilken fin blogg du har Gumman.... Och duktig å skriva e du oxå. Hoppas du kan stå emot röksuget,jag vet att du kan om du bara vill.... Sov sött Puss Puss från Mamma mu

2009-02-05 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0