Storstädning...

Den här dagen har varit rätt så jobbig, tog första ciggen kl 15.
Är hur stolt som helst över mig själv :D

Efter jobbet har jag storstädat mitt och Mickes rum (eftersom att en viss annan inte gör någonting, inte märker han något heller!!)
Dammsugit, skurat alla ytor och ja nu är det jättefräscht :)
Gäller bara att hålla det fint nu!

Nej det är inte mkt kul som hänt idag!
Imorgon börjar jag klockan 11 så då hinner jag åka skidor innan :D wiiie
Ska gå upp så jag är i backen tills liftarna öppnar vid nio så kan jag åka i två timmar :)

Marre sitter här bredvid mig och virkar på sin andra mössa, den blir nog grym ;)
Nu ska jag försöka sova lite det blir en lång dag imorgon, ska jobba till sent på kvällen!
Ska bli jättemysigt att jobba kväll, har inte gjort det på ett bra tag!

Det var allt för idag,


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vad härligt å höra att du vaknat upp ååå ser att det behöver städas!!! Hoppas det håller i sig tills du kommer hem till lilla Mammsen igen.....

Vi saknar deej här hemma fast du var dålig på att städa.... Puss Puss till Deej min Tjej

2009-02-07 @ 10:28:31
Postat av: Mormor

Hej Pluttan!

Hoppas du har det bra och vi längtar efter dig.

Vi är jäätestolta över dig att du tagit beslutet att försöka sluta röka. Håller tummarna för dig.

Du vet ju att man tappar tänderna får skitful hy m.m. Puss och björnkramar från mormor och morfar

2009-02-07 @ 22:02:41
Postat av: K

köp boken äntligen ickerökare, jag läste den två timmar senare tog jag min sista cigg, har inte rökt på 9veckor. och inte känt ngt sug alls

2009-02-08 @ 19:23:42
URL: http://krocos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0