Sjuuuk :(

Vaknade upp och skulle jobba, men mådde inte alls bra.
När vi var påväg ut genom dörren så ringde chefen till Micke och sa att vi fick vara lediga, det var bra för då fick jag vila. ( Trodde jag ja.)
Kom på att jag glömt mobilen på jobbet så jag var tvungen att sätta på mig skidorna och åka iväg iaf :(
Sen åkte jag in till byn och mötte upp Micke, vi gick och kollade lite i affärer i väntan på att bussen skulle gå.
Sen handlade vi massa mat innan vi kom hem.
Jag tror jag deckade nästan på en gång, mådde inte alls bra.
Det är något fel med lungorna, för jag hostar som bara den och nu tror jag att jag har feber också :/
Inge kul alls när jag bara är ledig må och tis, då blir det ju ingen skidåkning :(

Sen har jag inte gjort så mkt mer ikväll, nästan alla jag bor med ska ut och parta ikväll ;D
Så det är bara jag, Marre, Jannike och Pär kvar hemma.
Vi får väll hitta på något bus vi också :)

Just nu sitter jag och vräker i mig kex choklad för att jag är så jäkla röksugen!!!!!!
Men jag ska gå ut och ta en cigg lite senare, då blir det den tredje för idag och det är sjukt bra!
Igår blev det fyra men det var för att jag jobbade långpanna.
Imorgon ska jag försöka att inte röka alls och jag tror faktiskt att jag ska klara det den här gången!

Jajuste igår var det ju hur mysigt på jobbet som helst, det är så fint där på kvällarna!



Jag avslutar med att lägga upp en bild på Micke när han satte på sig mina skidor med hans vanliga skor :P
Var lite kul att se! Haha



Nu håller jag på och tvättar och fixar.
Ska duscha snart och sen mysa ner i sängen :D
Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0