Jävla skit!!!

Idag har jag äntligen pallrat mig iväg till doktorn!
Och det visade sig vara astma, jag har ju haft det när jag var liten men nu har den tydligen kommit tillbaks :/
Så kalaset på apoteket slutade på 900 kr, inte så farligt egentligen men det känns ju när man är här uppe och inte får ut lika mkt som hemma.
Nu mår jag mkt bättre, kan ju andas igen :D haha
Sjukt asså, tänk om jag inte gått till hälsocentralen då hade jag ju aldrig blivit bra.!
Ska vara hemma och ta det lugnt imorgon också sen blir det fullt ös på jobbet i en månad, kommer jobba som en tok!

Just nu har jag inte så mkt mer på hjärtat!, känner mig helt tom!
Andra dagen som jag är rökfri :)
Sitter och vräker i mig godis, men så fort jag mår bättre så ska jag träna bort allt igen :D haha
Ska nog sova en stund nu.

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0