Bättre sent än aldrig (:

Nu har även jag en blogg känns som att alla har en så man vill ju inte vara sämre :P haha

Angelica, 19 år snart 20 :D hehe
Bor i Sthlm men just nu är jag i Åre och säsongar, jobbar på en restaurang i backen!
Jättemysigt ställe :) Trivs jättebra här uppe men saknar min familj och mina närmaste vänner så otroligt mkt! <3
Innan jag kom upp hit så hade jag aldrig åkt skidor i hela mitt liv, men nu har Marre och Lina lärt mig och man är ju en naturbegåvning ;) . (Jag kan till och med hoppa nu :D) Fast små hopp förstås! Det är ju sjukt kul att åka, fattar inte att man aldrig har gjort det förr!

Just den här dagen har inte varit så händelserik, har inte hänt något speciellt förutom att mitt humör svänger lite hursomhelst! Jag försöker sluta röka!!!! Har trappat ner från ett paket om dagen till 6 cigg istället och jag kan säge det känns verkligen. Men jag försöker göra det bästa av situationen. Man vill ju inte dö tidigt och få massa rynkor, man luktar ju så otroligt illa också!!!!


Nej nu ska jag ner till gymmet, sen ska jag laga lite middag! :D

Här är lite bilder från backen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0