Äntligen lite åka av ; )

Började dagen med att åka skidor till jobbet :) Det var så härligt i backen! ♥
Sen efter jobbet så hann jag med en timmes åkning till, kan det bli bättre eller?!! :D
Efter det har jag inte gjort så mycket, haft lite "mini-spakväll" . Jätteskönt och mysigt.
Jag har försökt få lite smaskiga detaljer av Alex som hade dambesök igår ;) hehe
Men där fanns inget att hämta för han hade ju deckat brevid henne!!! haha bättre lycka nästa gång ;D

Igår var vi nere på hotellet och drack lite öl. dom hade en trubadur :D
Jättemysigt var det :D Men när man fick alkohol i kroppen så blev man ju såklart röksugen och det är ju inte så bra när man lyckats hålla upp i tre dagar!!! Jag erkänner jag föll för frestelsen, jag rökte en halv cigg!!
Jag hade tillfälle att röka mer under kvällen, men tackade nej :D
Det räckte med det där lilla :)

Nu ska jag sova, är faktiskt ganska trött!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0