Legat på latsidan...

Äntligen lyckats pallra mig in på bloggen nu ;)
Har vart en månad fylld av festande (lite för mycket måste jag erkänna) så har inte haft någon ork att sitta och skriva framför datorn, det har vart så mkt annat skoj som hänt ju :D

Tex. Lukas och Tim har vart här och hälsat på över en weekend :D
Det var så skönt att träffa någon hemifrån och jag måste ju erkänna att hemlängtan dyker upp lite titt som tätt nu!
Men nu är det inte långt kvar, en månad!
Det känns lite trist också på samma gång, det är ju så sjukt kul här uppe!
Ångrar inte en sekund att jag åkte hit!
Nu har man bara lite ångest över att man måste hitta en lägenhet snabbt..
Jag kan ju alltid bo hemma, men vem vill flytta hem till mamma igen när man vart borta ett tag?!
Skulle vara så skönt att ha sin egna lya! Fördelen med att bo hemma är väll att det är jäkligt nära jobbet, men ingen har väll dött av lite resväg. Man kan ju läsa en bok eller vad som ;)

Idag när jag vaknade upp mådde jag inte alls bra, ont i halsen och varm som satan..
Dom var redan tillräckligt med personal på jobbet så jag fick vara kvar hemma, så skönt :)
Har städat lite, ser ju ut som en svinstia i vårat rum annars!
Och nu håller jag på och tvättar alla kläder :D
Måste erkänna att man känner sig såå trött när man anstränger sig när man är sjuk, men man blir ju bara sjukare i ett dammigt rum :/

Imorgon kommer det vara hur mkt som helst att göra på jobbet så hoppas jag mår bättre då! Nu ska kika lite på tv, hörs!

Slänger upp lite bilder från helgen med Lukas och Tim! :)

Jag och Tim efter en kul dag i backen :)




Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0